(placeholder)

Wij zijn geopend:

           Maandag t/m Vrijdag 8.30 tot 17.30 uur

           Zaterdag alléén op afspraak

I.V.M. Onverwachte afwezigheid of Hevige drukte

a.u.b.éérst even bellen vóórdat U ons bezoekt.

Bijzonderheden worden gemeld op ons antwoordapparaat.

Ons gemotoriseerd vervoermiddel is veranderd in een gepersonaliseerd,

klimaat geregeld, milieu vriendelijk, energie zuinig, media afspelend, communicerend en navigerend, computergestuurd transportvoertuig.

Al deze systemen vereisen verschillende vormen van diagnose:

    1) Op de gok vervangen van een onderdeel,

         Na overleg met U wanneer de prijs van het onderdeel kleiner is dan de kosten van een mogelijk

             uitgebreider onderzoek met de kans dat dit achteraf toch blijkt nodig te zijn.

            (Gokken kost meestal meer dan de winst)

   2) Op onze of ervaring van derden,

             Ervaringen zijn vaak niet vergelijkbaar met verschillende voertuigen.(Is toch weer een gok)

   3) CAT scan of MRI - de definities:

             Medical CAT scan: Computed Axial Tomography scan.

             Automotive CAT scan: Computer Assisted Troubleshooting.(Scanner test - geeft richting aan

             in welke de storing te zoeken)

             Medical MRI: Magnetic Resonance Imageing.

             Automotive MRI: Managed Real time Imageing.(Labscope test - intensive care - het meten

             en evalueren van electrische signalen - zie ook het filmpje onderaan deze pagina)


Ons werkplaatstarief is € 65,00 exclusief btw. per uur.

Zie ook het filmpje onderaan deze pagina  

✯ Wat voor onderdelen worden gebruikt bij onderhoud en reparaties?

✯ Wat houdt het stellen van een diagnose in?

✯ Wat is het werkplaatstarief?

✯ Wat zijn de openingstijden?

Veel Gevraagd

Attentie!!!

De onderdelen die wij op uw auto monteren zijn altijd nieuwe originele of immitatie (mits beschikbaar), Indien gewenst kan voor U gezocht worden naar gebruikte.

Op gebruikte onderdelen wordt geen garantie gegeven en bij herhaalde vervanging dient U ook de vervangingstijd opnieuw te betalen.

✯ Kan ik de door mij meegebrachte onderdelen door jullie laten monteren?

Dit is alléén mogelijk wanneer:                                     

   -Wij deze niet (snel genoeg) kunnen leveren.

   -Als U deze al bezit tegen een hoger werkplaats tarief.

   -Ook op meegebrachte onderdelen wordt (door ons) geen garantie gegeven

     en bij herhaalde vervanging wordt opnieuw de vervangingstijd berekend.

U brengt toch ook niet de zak supermarkt frites naar de snackbar met de vraag

                    of deze even gebakken kunnen worden  

✯ Mag ik als klant aanwezig zijn bij de werkzaamheden?

Bij voorkeur niet.

In een tijd van steeds complexer wordende techniek en electronica is het zeer belangrijk om de werkzaamheden in opperste concentratie uit te voeren.

Het is dus van groot belang om elke onderbreking / afleiding te vermijden.

Hiermee worden (Uw) kosten lager, kwaliteit verbeterd en veiligheid gewaarborgd.

U wordt indien gewenst, tijdens en/of na de werkzaamheden uitvoerig en duidelijk op de hoogte gehouden / gebracht.

Wanneer U wél aanwezig wilt zijn, wordt de extra tijd die de werkzaamheden dan vergen, ook extra berekend.

✯Zijn onze werkplaatstarieven eerlijk?

✯Zijn onze onderdeelprijzen eerlijk?